افزایش ۱۲۶ درصدی قیمت برنج ایرانی

گزارش‌های مرکز آمار ایران نیز نشان می‌دهد که در اردیبهشت ماه امسال هر کیلو برنج ایرانی ‌تا بیش از ۹۰ هزار تومان قیمت خورده است، در حالی که متوسط قیمت این کالا در اردیبهشت سال گذشته حدود ۳۶ هزار تومان بوده و در همین ماه در سال جاری به حدود ۸۲ هزار تومان رسیده است.

بر اساس این گزارش، برنج ایرانی نسبت به اردیبهشت پارسال ۱۲۶.۸ درصد و نسبت به فروردین امسال ۷.۶ درصد گران شده است.

همچنین برنج خارجی افزایش ۳۴.۵ درصدی قیمت نسبت به سال قبل دارد، هر کیلو از آن در اردیبهشت پارسال به طور متوسط حدود ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان بوده که در همین ماه امسال به حدود ۳۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده و تا بیش از ۳۸ هزار تومان هم قیمت خورده است.

افزایش قیمت برنج خارجی نسبت به فروردین سال جاری ۳.۳ درصد بوده است.

قیمت برنج ایرانی هم در خردادماه افزایش داشته است و به طور نمونه سرلاشه هاشمی دودی سنتی ۵۵ هزارتومان، شیرودی دودی سنتی ۱۱۰ هزار تومان، دم سیاه صدری دودی سنتی گیلان ۱۸۰ هزار تومان و هاشمی گیلان ۱۰۰ هزار تومان است.

برای دیدن صفحه اینستاگرام ما، کلیک کنید:

https://www.instagram.com/divareshahr.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا