درآستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان:

⭕️دعوت دکتر پورابراهیمی از آحاد مردم ایران اسلامی جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در حمایت از مردم ستم‌دیده فلسطین

🔻متن این پیام به شرح ذیل است
🔻بسم الله الرحمن الرحیم

🔰روز قدس این میراث گرانبهای امام راحل (ره) مظهر ایستادگی در مقابل ظالمان و مستکبران و نشانه دفاع از ارزش‌هایی است که پیامبران الهی، مومنان و تمامی انسان‌های آزاده در طول تاریخ بشریت برای ترویج و پاسداری از آن‌ها کوشیده و جان خود را فدا کرده‌اند.

🔰امروز مستکبران جهانی به سرکردگی و پرچمداری آمریکا با طرح بهانه‌های به اصطلاح نقض حقوق بشر و گسترش توانمندی موشکی ایران در صدد افزایش فشارهای سیاسی و اقتصادی به کشورمان برای جلوگیری از ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی ایران در بین دولت ها و ملت‌های اسلامی هستند.

🔰بی‌شک حضور گسترده مردم خداجو، مؤمن و ولایت‌مدار مردم استان كرمان همزمان با مردم سراسر كشور در راهپیمایی آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان حمایت از مظلومان و ستمدیدگان فلسطین و انزجار از توطئه‌ها و ترفندهای رژیم صهیونیستی است.

🔰اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌ داران عزیز از مردم آگاه، متدین و انقلابی سراسر کشور به ويژه استان كرمان در راس آن مردم حوزه انتخابیه شهرستان های کرمان و راور دعوت می نمایم، به منظور میثاق مجدد با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، شهیدان گرانقدر و امام شهیدان و لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در حمایت از حقوق از دست رفته ملت فلسطین در روز جهانی قدس به صحنه آمده و با حضور باشکوه خود برگ زرین دیگری در کارنامه سراسر درخشان ملت رشيد ايران به ثبت برسانید.

✍️محمدرضا پورابراهیمی
نماینده مردم کرمان و راور
ورئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا