در پیامی:دکتر پورابراهیمی از اقدام شجاعانه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی استان کرمان در پی نجات جان کودک ربوده شده تقدیر کرد

متن این پیام به شرح ذیل است
بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام شجاعانه مأموران سخت‌کوش نیروی انتظامی استان کرمان در عملیات جستوجو و نجات جان پسر بچه 6 ساله ربوده شده که پس از 6 روز از عمق چاه از مرگ حتمی نجات یافت کاری بسیار بزرگ وپسندیده و قابل تقدیر است

خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه گران‌سنگی است که خدمت‌گزاران در این نظام مقدس بدان مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا این ولی‌نعمتان بی توقع می‌گردد.

اینجانب از اقدام به موقع مأموران نیروی انتظامی و مسولان قضایی استان کرمان در عملیات نجات جان کودک ربوده شده کرمانی تشکر و قدردانی می نمایم و از مسوولان قضایی استان در خواست دارم با عوامل این حادثه هولاناک خارج از نوبت رسیدگی و اشد مجازات برای این فرد خاطی در نظر گرفته شود.

محمدرضا پورابراهیمی
نماینده مردم کرمان و راور
و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا