دکتر پورابراهیمی در نامه ای به استاندار کرمان خواستار ارتقاء روستای ده لولو مرکز روستاهای منطقه به عنوان شهر گردشگری در منطقه کوهپایه شد

دکتر محمدرضاپورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در این نامه آورده است:

پیرو مذاکرات متعدد انجام شده با جنابعالی و نیز با فرماندار محترم کرمان، منطقه کوهپایه به مرکزیت ده لولو در فاصله ۳۵ کیلومتری واقع در شمال شرق شهر کرمان با ۱۷پارچه روستا و آبادی ۸ دهیاری و ۱۱روستای دارای شورای اسلامی با جمعیتی قریب به بیست هزار نفر می باشد

این منطقه در ایام تعطیل بعنوان یکی از مناطق خوش آب و هوا و هدف گردشگری محسوب می شود و روزانه شاهد حضور جمع کثیری از شهروندان جهت تفریح و گزراندن اوقات فراغت در این منطقه هستیم.

بر این اساس به دلیل عدم وجود امکانات کافی و نبود یک سیستم مدیریتی واحد متاسفانه شاهد مشکلات عدیده ای از جمله مشکلات زیست محیطی، تصرف اراضی دولتی، تغییرکاربری غیرمجاز اراضی و ساخت و سازهای غیرمجاز و خلاف ضوابط طرح هادی هستیم.

این در حالیست که چنانچه به لحاظ تقسیماتی تغییری در منطقه مذکور ایجاد شود و کلیه روستاها و آبادیها تحت یک مدیریت واحد قرار گیرند دیگر شاهد مشکلات یاد شده نخواهیم بود و زمینه توسعه آن بعنوان یک منطقه ویژه گردشگری فراهم خواهد شد.

لذا با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در این منطقه و نیز تقاضاهای متعدد اکثریت شورای های اسلامی این منطقه و نیز فراهم بودن استعدادها و ظرفیتهای لازم جهت ارتقای منطقه یاد شده خواهشمند است دستور فرمایید ترتیبی اتخاذ گردد تا روستای ده لولو مرکز روستاهای منطقه به عنوان شهر گردشگری در منطقه کوهپایه مطرح گردد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا