متن پیام تبریک نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته قوه قضائیه.

🔻شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و 72 تن از یاران راسخ امام و نهضت، فصلی جدید در انقلاب اسلامی رقم زد و برای همیشه ماندگار شد.

🔻آن اتفاق تلخ، بر خلاف هدف دشمنان، پایه های جمهوری اسلامیِ نوپا را مستحکم کرد، انقلابیون و دلدادگان به انقلاب خمینی کبیر را در مسیر تازه ای قرار داد و به نوعی آن خون های به ناحق ریخته شده، این کشتی نجات را بیمه کردند.

🔻در تیرماه 1360 در حالی دستان گروهک منافقین به خون شریف ترین انسانها آلوده شد که جامعه جهانی با یک حرکت ننگین در مقابل این جنایت سکوت کرد، اقدامی که باعث شد، ملت ایران در همان سال های اولیه انقلاب اسلامی دوگانگی در رفتار آن ها را درک کند و از عمق جان متوجه شود حقوق بشر و جامعه بشری ادعاهای دروغین دارند و دوستان ما نیستند.

🔻بعد از اتفاق 7 تیرماه، منافقین بارها در کشور جنایت کردند و قریب 17 هزار تن از مردم بی گناه ما را ترور کردند که باز هم آن جامعه روسیاه سکوت اختیار کرد و دم بر نیاورد.

🔻جمهوری اسلامی یاد گرفت که باید روی پای خود بایستد و امنیت مردمش را تامین کند، نیروهای نظامی و انتظامی به کمک قوه قضائیه سالها تلاش کردند و توانستند به توانایی مثال زدنی برسند، اکنون بعد از گذشت ۴ دهه هر نوع تهدیدی از طرف تروریسم، در همان سطح از طرف جمهوری اسلامی پاسخ داده خواهد شد.

🔻هفته قوه قضائیه فرصتی است تا مردم با دستاوردهای حوزه قضائی کشور آشنا شده و به نیروهای خدوم خود دلگرم باشند.

🔻اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی، فخر حوزه قضائی کشور و 72 تن از یاران وی، این هفته مبارک را به همه فعالان این حوزه مهم در استان کرمان بویژه شهرستان های کرمان و راور و در راس آن ها حجت الاسلام و المسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان تبریک عرض کرده و برای همه آن ها در انجام وظایف محوله بویژه تحقق عدالت در استان، آرزوی موفقیت دارم.

*محمد مهدی زاهدی / نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی.

https://www.instagram.com/divareshahr.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا