نظارت و بازدید میدانی دکتر پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و جمعی از اعضای این کمیسیون از شهرک صنعتی شهدای شهرستان کوثر و حضور در نشست شورای اداری این شهرستان

🔻در این بازدید رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بر ضرورت رفع مشکلات شهرستان کوثر در استان اردبیل تاکید کرد و گفت: باید مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی منطقه رفع شود.

🔻رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: باید مشکلات فعالان اقتصادی شهرستان کوثر در زمینه مالیاتی، بانکی، تامین مالی و تامین اجتماعی رفع شود و در این راستا پیگیری هایی انجام خواهد شد.

🔻پورابراهیمی همچنین افزود: ظرفیت های کشاورزی شهرستان کوثر مناسب است و باید مشکلات تکمیل سد گیوی رفع شود و در این راستا تلاش می شود هم اعتبارات دولتی اختصاص داده شود و حتی موضوع استفاده از اعتبارات نظام بانکی و امکان مشارکت بخش خصوصی نیز پیگیری می شود.

🔻رئیس کمیسیون اقتصادی افزود: تلاش می شود بحث جذب اعتبارات راه آهن میانه- اردبیل به صورت جدی پیگیری شود چرا که در توسعه شهرستان کوثر نیز نقش دارد. در هر صورت امیدوارم این نشست ها بتواند به رفع مشکلات منطقه کمک کند.

برای دیدن صفحه اینستاگرام ما، کلیک کنید:

https://www.instagram.com/divareshahr.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا