انتقاد شدید پروفسور زاهدی از کم لطفی وزارت راه و شهرسازی نسبت به جاده های کرمان

⭕مراسم آغاز عملیات اجرائی پروژه بهسازی و بازسازی محور شهداد – نهبندان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری، پروفسورزاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی استان، نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین برگزار شد.
🔸️پروفسور زاهدی در این مراسم اظهار داشت: برخی دوستان و متولیان اجرائی از بدی آب و هوا و سختی کار سخن گفتند اما این منطقه خوبی هایی هم دارد، پاک ترین آسمان جهان و درخشان ترین ستارگان دنیا در این مکان قرار دارد، مردمانی نجیب، خالص، زحمتکش و ولایت مداری دارد که در کمتر جایی می توان نمونه آن را پیدا کرد.
🔸️وی اضافه کرد: این منطقه یکی از بهترین مناطق گردشگری کشور است که توجه گردشگران خارجی را نیز به خود جلب کرده است.
🔸️وی با بیان اینکه مشکلات پیش رو ممکن است دردسر ساز باشد، گفت: اما باید بدانیم در منطقه ای قرار داریم که ویژگی های خوب فراوانی برای کشور ما دارد.
🔸️نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رسیدگی به راه های استان کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور بسیار کار سختی است و ما نسبت به این سختی ها آگاه هستیم.
🔸️پروفسور زاهدی با انتقاد شدید نسبت به کم لطفی وزارت راه و شهرسازی در سامان بخشیدن به جاده های کرمان، آن را غیر قابل توجیه خواند و ابراز داشت: چرا باید این جاده بعد از سه سال و اندی تازه به عملیات اجرائی برسد؟
🔸️وی اضافه کرد: جاده کرمان – راور – دیهوک دیگر موردی است که بعد از ده سال هنوز تک بانده بوده و مرتب کشته می دهد، این جاده شاهراه مواصلاتی جنوب به شمال کشور است که متاسفانه در خطرناک ترین حالت ممکن باقی مانده است، در تازه ترین موارد، دو شب گذشته 5 نفر جان خود را از دست دادند، چرا باید دو بانده شدن این پروژه ده سال طول بکشد؟
🔸️نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از لزوم جلسه ای با حضور تمامی مسئولان عالی استان با وزیر راه و شهرسازی سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: باید تمامی کاستی های استان در این زمینه را حضوری برای شخص وزیر شرح دهیم.
🔸️وی با تاکید بر اینکه تکمیل جاده گلباف به عرب آباد نیز از ضروریات می باشد، گفت: این امر با 5 میلیارد تومان اتفاق نخواهد افتاد، خواهشمندم مبلغ آن را افزایش دهید تا مسیر امن هر چه زودتر در اختیار شهروندان قرار گیرد.
🔸️وی با اشاره به اینکه برای ساخت این پروژه تلاش های زیادی انجام دادیم، گفت: یا بهانه می آوردند یا واقعا کار کارشناسی آن ها طول کشید، در جواب پیگیری های ما می گفتند باید موارد متعدد را آزمایش کنیم، ان شاالله گزینه دوم درست باشد.

برای دیدن صفحه اینستاگرام ما، کلیک کنید:

https://www.instagram.com/divareshahr.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا