جمع آوری 3.5 میلیارد ریال کمک مالی با مشارکت صنعتگران و معدنکاران شهرستان جیرفت در جشن گلریزان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از جمع آوری 3.5 میلیارد ریال کمک صنعتگران و معدنکاران برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این خصوص گفت: بر اساس احادیث و روایات احسان، نیکوکاری و رسیدگی به کار مردم و رفع نیاز آنها از برترین حسنات بیان شده و در اين زمينه جامعه صنعت و معدن جنوب کرمان همواره پيشقدم هستند.

وی افزود: با درخواست ستاد دیه و پیگیری سلامی دادستان و شریفی رئیس زندان شهرستان جیرفت و در محل دفتر دادستانی، در این ماه پر خیر و برکت رمضان نیز همانند چند سال گذشته، سرمایه گذاران و جهادگران خط مقدم جبهه های اقتصادی، صنعتگران و معدنکاران شهرستان جیرفت حضور پررنگی در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد داشتند که این مایه افتخار و مباهات است.

مسلم مروجی فرد تصریح کرد: در جشن امسال نیز با حضور پررنگ صنعتگران و معدنکاران فعال در شهرستان جیرفت، مبلغ 3.5 میلیارد ریال کمک مالی جمع آوری شد که این رقم نسبت به سال های قبل رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

وی ادامه داد: جمع آوری کمک های مالی در این جشن، یکی از برکات بی شمار ناشی از تلاش های صورت گرفته در سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان برای جذب سرمایه گذاران، راه اندازی و فعال سازی واحدهای صنعتی و معدنی در شهرستان جیرفت و سایر شهرستان های جنوب کرمان می باشد که یکی از نمونه های آن جذب و فعالسازی سرمایه گذاری 1000 میلیارد تومانی در قالب طرح های صنعتی و معدنی در جنوب کرمان طی سال گذشته می باشد که اشتغالی بالغ بر 1000 نفر ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: تلاش ما بر این است تا در سال مزین به «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» در کنار افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی و معدنی و کارآفرینی، با یک تدبیر مناسب فرصت اشتغال برای جوانان و گروه‌های مختلف جامعه را مهیا کرده و شرایط مناسبی را در توسعه پایدار جنوب کرمان مهیا کنیم.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا