دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت حضرت آیت‌ا… علوی گرگانی را تسلیت گفت.

▪️متن پیام به شرح زیر است:
▪️بسم الله الرحمن الرحیم
▪️انا لله و انا الیه راجعون

🔳ضایعه ارتحال مرجع عالیقدر، عالم جلیل القدر و مجتهد پارسا حضرت آیت ا… حاج شیخ سید محمدعلی علوی گرگانی موجب تاثر و تالم گردید.

🔳این عالم جلیل‌القدر و فقیه دانشمند در محضر علمای بزرگوار همچون حضرت آیت‌ا… بروجردی ، حضرت امام خمینی (ره)، حضرت آیت ا… گلپایگانی، حضرت آیت ا… خویی، حضرت آیت ا… غروی اصفهانی ، دروس حوزوی را آموختند که ما حصل آن تالیفات و آثار متعدد و ارزشمند در زمینه فقه و اصول و حدیث می‌باشد.

🔳این مرجع تقلید جهان تشیع در عمر پربرکت خویش علاوه بر فراگیری علوم اسلامی و فقهی، بر امر نشر، گسترش و ترویج معارف دینی و توسعه حوزه‌های علمیه و مراکز تحقیقاتی و دین پژوهی مجاهدتهای علمی بسیاری داشتند و در تربیت طلاب و دلدادگان معارف اسلامی و مکتب انسان ساز اهل بیت علیهم‌السلام نقش بسیار موثری در حوزه های علمیه ایفا نمودند.

🔳آن عالم وارسته و پارسا از جمله ارادتمندان و شیفتگان به حضرت امام‌خمینی (ره) ، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و انقلاب اسلامی بوده و به‌طور دائم و از منظر دغدغه مندی ، مسایل و موضوعات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را بیان نموده و مجدانه خواستار بهبود وضعیت جامعه اسلامی بودند.

🔳اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه فقدان این دانشمند و عالم جلیل القدر و مرجع تقلید جهان تشیع، به پیشگاه حضرت بقیه‌ا… الاعظم (عجل ا… تعالی‌فرجه‌الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه ا…)، مراجع عظام تقلید، اساتید حوزه‌های علمیه، طلاب ، شاگردان ، دوستداران و مقلدین ایشان ، بیت معزز و مکرم ایشان، برای این عالم پارسا و وارسته و مجاهد رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم ایشان صبر جزیل و جمیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

✍️محمدرضا پور ابراهیمی
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا