ضرورت ورود به موضوع فساد در شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی کرمان و برخورد با باندهای فساد در این مجموعه ها / آب و اتباع بیگانه چالش های بزرگ استان کرمان هستند

پروفسور زاهدی در صحن علنی مجلس تاکید کرد

ضرورت ورود به موضوع فساد در شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی کرمان و برخورد با باندهای فساد در این مجموعه ها / آب و اتباع بیگانه چالش های بزرگ استان کرمان هستند

⭕پروفسور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس اضافه کرد: شرایط برای قشر حقوق بگیر سخت شده و توصیه می کنیم هر چه زودتر کارت یارانه کالایی بین این افراد توزیع شود تا ضمن توجه به این عزیزان، همراهی آنان را برای به ثمر نشستن جراحی اقتصادی شاهد باشیم.
⛔وی از فسادهای بزرگ مالی در شرکت های صنعتی و معدنی استان کرمان سخن به میان آورد و خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از برنامه ها و راهبردهای جنابعالی و همکاران تان در وزارت صمت تشکر می کنم و امیدوارم روزی به ثمر نشسته و اتفاقات خوبی را رقم بزنند.
⭕نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما بارها به جنابعالی عرض کرده ام که در شرکت های بزرگ صنعتی – معدنی استان کرمان فسادهای بزرگ مالی وجود دارد.
⛔پروفسور زاهدی عنوان کرد: می طلبد با گروهی از افراد کاملا امین و متخصص در حوزه های معدن، حقوق، حسابداری و حسابرسی به این موضوع ورود نمایند و برخورد قاطعی با باندهای سو استفاده صورت دهید، البته از سربازان گمنام امام زمان (عج) و سایر دستگاه های امنیتی نیز تقاضای کمک داریم.
⭕وی به طرح رتبه بندی معلمان پرداخت و با تاکید بر اینکه این طرح باید هر چه سریع تر عملیاتی شود، گفت: مصلحت نیست این طرح انقلابی – فرهنگی بیش از این روی زمین بماند.
⛔نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی مشکلات استان کرمان را برشمرد و خاطرنشان کرد: در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری به استان کرمان قرار داریم، انتظار می رود در این سفر برخی از مشکلات اساسی استان مورد توجه جدی قرار گیرد و درباره آنها تصمیم گیری شود.
⭕وی اضافه کرد: کرمان تشنه است کمبود و نبود آب مشکل اساسی استان کرمان بویژه شهرها و روستاها شمالی و همین طور کرمان و راور بوده و باید در این زمینه تصمیم عاجل گرفته شود.
⛔پروفسور زاهدی اتباع بیگانه را دومین مشکل بزرگ استان کرمان خواند و با تاکید بر ضرورت ساماندهی آنان، ابراز داشت: *ریاست محترم جمهور، وزیر محترم کشور هشدار می دهم اگر این مساله مهم را چاره اندیشی فوری نکنید، گریبان کل کشور را می گیرد، شرم دارم از اتفاقات چندین ماه گذشته کرمان چیزی به زبان بیاورم.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا