⭕️دکترپورابراهیمی خبر داد:🔹طرح توسعه لاستیک بارز با ۵۰ درصد پیشرفت و ایجاد اشتغال ۹۵۰ نفر در بهمن ماه سال جاری به بهره برداری می رسد

🔹رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه طرح توسعه لاستیک بارز حدود 50 درصد به ظرفیت تولید لاستیک کشور اضافه می کند اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده این طرح با 2100 میلیارد تومان سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال 950 نفر برای ما بسیار حائز اهمیت است.

🔹 دکترمحمدرضا پورابراهیمی بعد از بازدید سه ساعته از شرکت لاستیک بارز کرمان با اشاره به ارائه گزارش مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این مجموعه اظهار کرد: علی رغم مشکلات سال گذشته، وضعیت تولید براساس ظرفیت اسمی صورت گرفته و کار با رویکرد مثبت جلو می رود و انتظار این است با توجه به اینکه لاستیک بارز سهم بیش از 50 درصدی لاستیک کشور را دارد، نقش ویژه ای در تولید ایفا کند.

🔹وی با ابراز گلایه از توقف طرح توسعه لاستیک بارز افزود: انتظار این است مدیریت جدید به سرعت طرح توسعه را پیگیری کند.

🔹در تماس با مدیرعامل بانک تجارت مقرر شد طی هفته جاری پرونده تامین مالی طرح توسعه لاستیک بارز در کرمان جمع بندی و در هفته آینده در نشست مشترک در بانک تجارت نهایی می شود.

🔹با توجه به توافق با وزیر کار و مدیرعامل بانک تجارت مقرر شد طی شش ماه آینده باقی مانده تجهیزات مربوط به طرح توسعه لاستیک بارز خریداری خواهد شد و با توجه به اینکه طرح توسعه بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تا 22 بهمن امسال تجهیزات نصب و راه اندازی آزمایشی صورت می گیرد.

🔹موضوع دیگری که در این نشست مطرح شد، تولید لاستیک سبز براساس مسائل زیست محیطی و تولید نمونه ویژه از لاستیک های خاص برای خودرو و مصارف ویژه در صنایع مختلف بود.

🔹گروه تحقیق و توسعه لاستیک بارز به دانش فنی و تخصصی دست یافته و قرار است گروه تخصصی دانش بنیان لاستیک تشکیل شود

🔹با پشتیبانی معاونت علمی ریاست جمهوری، فناوری تولید لاستیک ماشین آلات سنگین و صنایع خاص و لاستیک های سبز و صادراتی را در فرآیند دانش فنی در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ایجاد کند.

🔹موضوع دیگر قیمت گذاری دستوری است که با توجه به شرایط تولید و عرضه لاستیک در کشور، به دلیل عدم نظارت دولت بین قیمت تولید و مصرف نهایی عدد قابل توجهی به عنوان واسطه و دلالی وجود دارد که هم تولیدکننده و هم مصرف کننده ضرر می کند

🔹مقرر شد لاستیک بارز به عنوان سهم اصلی در بازار لاستیک کشور درخواست برگزاری نشست با حضور وزیر صمت در کمیسیون اقتصادی را ارائه کند تا این مسئله بررسی شود.

🔹در تماس با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی موضوعات مربوط به مشکلات شرکت لاستیک بارز را مطرح کردیم و خواستار حمایت و پشیبانی مجموع شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی از روند فعالیت و طرح های توسعه لاستیک بارز کرمان شدیم و وزیر توافق مثبت در این زمینه را اعلام کرد و به زودی در کمیسیون اقتصادی در جلسه مشترکی موضوعات پیگیری خواهد شد.

🔹گفتنی است: دکتر پورابراهیمی در این بازدید از خطوط فعلی تولید، طرح های توسعه در دست اقدام و همچنین مرکز تحقیق و توسعه شرکت لاستیک بارز بازدید کرد.

🔹در نشست مشترک دکتر پورابراهیمی با مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت مدیره لاستیک بارز گزارشی از وضعیت تولید توسط مدیرعامل شرکت ارائه و وضعیت طرح های توسعه، موضوعات مربوط به تامین مواد اولیه، قیمت گذاری دستوری و محورهای دیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا