مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:نقش موثر آموزش و پرورش در توقف چرخه فقر در جامعه انکار ناپذیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با وی گفت: نقش موثر آموزش و پرورش در توقف چرخه فقر در جامعه انکار ناپذیر است.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی از جهل و نادانی به عنوان بزرگترین فقر بشریت نام و برد و افزود: کار کمیته امداد و آموزش و پرورش در یک راستا است زیرا هر دو توانمند سازی افراد را در جهت ریشه کنی فقر دنبال می کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید به آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت کمک کنند، گفت: همکاری معادن و بنگاه های اقتصادی استان با آموزش و پرورش در راستای انجام مسئولیت اجتماعی ضروری است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی دانش آموزان لازمه ریشه کنی فقر در نسل آینده کشور است، گفت: آموزش و پرورش با توانمند سازی دانش آموزان نقش موثری در توقف چرخه فقر در جامعه دارد.

وی با اشاره به راه اندازی پایگاه مطالعاتی ویژه دانش آموزان کنکوری در تمامی شهرستان ها و مناطق استان گفت:

پوشش کمیته امداد استان در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده اند که نقش موثری در ریشه کنی فقر بین نسلی دارد.

وی از توزیع یک هزار و ۵۶ تبلت دانش آموزی بین دانش آموزان بی بضاعت استان در سال تحصیلی جاری خبر داد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا